Introooo - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu Introooo - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu

Introooo

Door: wsly

Blijf op de hoogte en volg wesley

21 Juli 2008 | Nederland, Oost-Souburg

Welkom mensen op mijn vakantie/stage website :D

deze site is bedoeld als een soort van dagboek, die ik ZEKER wekelijks probeer up-te-daten zodat jullie thuis kunnen genieten van wat ik meemaak, en wat er allemaal te beleven is hier (nu nog daar) op dat zonnige curacao!

als je je email invul, krijg je bij elk nieuw bericht dat ik plaats automatisch een berichtje, zodat je gelijk op de hoogte ben van de laatste ins en outs.

nou, de eerst volgende update zal vlakvoor, of vlak na vertrek zijn, om jullie op de hoogte te houden. de site staat nu in ieder geval STAND-BY!

veel plezier met wat er nog gedaan moet worden, prettige vakantie en tot online! ;)


  • 21 Juli 2008 - 15:06

    Melissa:

    veeeeeeeeel succes op je stage :D we zien je snel weer(K)

  • 21 Juli 2008 - 15:09

    DNII:

    Veel suc6 en tot ooit weer es !

    liefs

  • 21 Juli 2008 - 15:10

    Lexiej:

    Ik zal je missen hoor..
    Ik zie donderdag wel;)

    xxx

  • 21 Juli 2008 - 16:28

    Michellee:

    veel succes op je Stage! (L)

    xxx Michelle!

  • 21 Juli 2008 - 16:52

    Mandy:

    veeel plezier&. succes daarzo..
    xx

  • 21 Juli 2008 - 17:35

    Mayo:

    Vet man, helemaal in curacao!!
    Tenminste beter weer dan hier:p
    Maar heel veel succes op je stage!
    And have fun!

    xxx

  • 21 Juli 2008 - 17:42

    Robin:

    Hey Wesley,,
    heel veel plezier in Curacao en succes met je stage!
    miss ben k donderdag nog wel ff in de stad...
    xx

  • 22 Juli 2008 - 15:11

    Maddo:

    Je bent nog niet eens weg en mis je alleen al als ik aan het idee denk dat ik je straks 4,5 maand moet missen.. Maar hoop dat je daar een mega tijd gaat hebben..!!

    xxx

  • 22 Juli 2008 - 17:02

    Jeanine:

    Hey ouwe taartenbakker ;).
    Vind het echt jammer dat je weggaat. 'T was echt gezellig nl...
    Ik houd je in de gaten als je daar zit, dus spook maar niet te veel kattenkwaat uit :P.
    Heel veel succes daar en geniet er maar van, want voor je het weet is het weer voorbij. Dat rondje op de moter houd ik nog tegoed van je..:)
    Dikke kus en veel plezier.

  • 23 Juli 2008 - 16:07

    Jeanine En Peter:

    Wesley,

    Heel leuk idee! Kunnen we op de hoogte blijven en kunnen wij jou ook op de hoogte houden van wat wij doen.

    Heel veel plezier en tot snel.
    Pa en ma.

  • 24 Juli 2008 - 16:38

    Stefan:

    Haha leuk man, om daar stage te lopen, lekker weer en in 't weekend heerlijk op 't strand liggen

    Ey maar moeten we nou de BO's via deze site regelen of hoe zit dat?? :D

    Maar goed, in ieder geval veel plezier en succes man :P

    Later

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wesley

creatief, spontaan en altijd zin in een uitdaging! werkt om te leven, vooral om plezier te maken tijdens alles, maar voornamelijk uitgaan!

Actief sinds 21 Juli 2008
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 10836

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2008 - 15 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: