Week 4 en halve 5 .. wat een zwaar leven - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu Week 4 en halve 5 .. wat een zwaar leven - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu

Week 4 en halve 5 .. wat een zwaar leven

Door: wsly

Blijf op de hoogte en volg wesley

03 September 2008 | Nederland, Amsterdam

om te beginnen, heb een goeie manier voor fotos!...

nu staat alles door elkaar, en heb geen zin om 204 fotos goed te zetten... dus niet zeuren en gwn kijken, wil je niet kijken klik je niet! :D

Maandag 25 aug
Zie week 3 :P

Dinsdag 26aug
Gister, had ik een NOGAL luie dag (wat hier eigenlijk normaal is..) ik moest tot half6 ‘werken’ dus was rond 6uur thuis, kom ik thuis gaan we eerst discuseren waar we gaan eten, en wat... half7: mn ouders bellen. Leuk gesprek, altijd leuk om wat van ze (en andere mensen, iedereen mag bellen hoor (A) ) te horen. Naja, rond half7 waren we eruit, Bram en ik gingen chinees halen (kipkerry met fried rice) en de rest (behalve sjuul) gingen naar Larrys uit eten. (zoals ik zei, ik had een luie dag, dus wilde mn eten opeten en gelijk hangmatteren) dus we bestellen met zn 2e 1 bak, (kan in nederland) maar het zag er klein uit, dus we gingen ook nog maccen, ik 2bicmacs (3,50 = 1.50euro per stuk) en Bram 1... komen we thuis, was al dat rijst plat gedrukt... dus we hadden 2 volle borden!!
Maar die Bigmac’s gingen er toch nog wel goed in hoor... thuis in de hangmat, gehangmatterd, en toen lekker tv gekeken. Was een grappige film over een.. (blablabla toeternietoe) en ik viel steeds in slaap.. beetje moe (eigenlijk lui, maar moe klinkt mooier) toen de film was afgelopen gelijk naar bed (9uur...) eerst nog wat oefeningen gedaan (om toch nog een BEETJE in vorm te blijven), douchen, en daarna heerlijk op bed gaan liggen!
03:30 storm... storm :O niet normaal, zoiets had ik nog niet eens in Nederland meegemaakt! Geweldig, ik stap mn auto in sochtends... was ik mn ramen vergeten dicht te doen, HEERLIJK... Heb ik nog 2uur met een natte reet gezeten/gelopen (gelukkig droogt het buiten snel, met 30+ graden om 9uur sochtends :P )
Maargoed, vanavond niet naar de bios, want we gaan morgen (woensdag) naar dinner&movies (23,50 voor eten en een film) dusja, heb je ook gelijk gegeten..
Vanavond gaan we... ik weet eigenlijk niet... niet echt heel veel doen denk ik, misschien een paar mensen uitnodigen die Bram had leren kennen. Dus we zien wel.
Tot lays !

Maandag 1 September

Zooow, tijdje niet geschreven… had het beetje te druk met andere dingen / vergeten eigenlijk :P
Moest zondag examen doen duiken, alleen dat ik verschoven naar komende zaterdag, wegens omstandigheden.. maakt niet uit, kan ik tenminste de theorie nog beter doornemen! Zondag een nieuwe trend uitgevonden met zn alle... gewoon als de zon schijnt, met zn alle op je auto gaan liggen, en dan lekker bakken!, werkt echt heel goed.. (jammer dat er zown grote deuk in de autos komen, behalve bij mij.. en met zn 2e op 1 auto, zwetend, plakkend en helemaal nat alsof je uit een zwembad komt, is toch ook niet heel ideaal :P ) maar de rust die je dan hebt, is ongelovelijk.
Wat heb ik te vertellen.. hmm, dat mn auto vrijdag kapot was? (weer) accu lade niet op, en heb nu een nieuwe accu.. toch lullig als je na het tanken je auto niet meer gestart krijg (lees: met 6wachtende achter je). Zondag waren we lekker aan het relaxen, en we waren beetje te lui om echt uit te gaan eten, of wat zelf te maken... zijn we maar gana maccen. Bram en ik moesten weer beetje debiel doen, dus we namen 3bigmacs, en een kleine cola (je kan steeds nieuw drinken pakken, dus dan maar 4keer lopen weetje.. bespaart toch weer 2 gulden!!) alleen savonds, tijdens happy houren bij mambo en wet&wild, voelde ik me toch niet zo heel 100%... na 2biertjes, toch maar aan de water gegaan... wat uiteraard op de foto gezet moest worden door iedereen... -.-
Was echt lachen, waren mariniers aangelegd op curacao, en die waren ook aan het happyhouren.. 8gasten, bestellen bier per treetje, dus 8mand = 8treetjes bier... die amerikanen toch ook he.. hier mogen ze tenminste drinken ;)
Nog meer beleefd, in de tussentijd dat ik niet geschreven heb... denk het niet echt.. buiten heerlijk gezond te hebben, gerelax, en me uitermate vermaakt met niks doen? Ja dat was het eigenlijk wel zon beetje... haha
Owja, zaterdag gingen we uit eten bij een piano bar, dus wij drinken besteld.. willen we de kaart, kan je daar niet eten..! :P wilden we naar een steakhouse gaan, zeggen we 6man, waren we bij een (leeg) indisrestaurant... die man helemaal blij, maar we waren verkeerd dus liepen we 20meter verder... BOMVOL, nog 1 tafel van 5 man vrij, dus stoeltje erbij en alles was goed... HEERLIJKE spareribs gegeten... jammergenoeg niet zo romantisch dit keer ;)........

Dinsdag 2 September

Huppakee, ben ik weer.. wat een hitte, jezus!..
Tis nu half 1, maar heb me echt even al kapot gezwjeet. En ik zweet!
Gister was een heel non-progressieve dag (zegmaar een doorsnee dag.. )
Kwam thuis van werk, toen gelijk op de auto gaan liggen om een halfuurtje te bakken. Toen gingen bram en ik naar een supermarkt (rest was nog niet thuis) om bier te halen... bier bier en nog eens bier (nee valt wel mee...) maar toen kwamen we daar, hadden we besloten om maar gewoon lekker lui (voor de verandering) een stokbrood met kaas en ham en mayonaise te eten (ja, WE... ben bram een beetje aan het opvoeden qua eetgewoontes.. de mayonaise gaat steeds sneller en sneller erdoorheen bij hun .. :D ) dus toen gingen we eten.. was echt heerlijk een keertje!
Vandaag, had/heb vandaag een beetje een kut dag, mis iedereen thuis, en allemaal dingen aan mn hoofd.. pff.. toennet ook mn auto weer (bijna kapot) ik die gast gebeld van zus en zo.. kwam tie kijken, WEER mn belt kapot.. jezus!
Heb hem gezegd dat hij hem mag maken, en GOED maken, want als het nog een keer voorkom dan ga ik wel naar een echte autozaak (hij verontschuldigde zich steeds.. omdat hij het ook vervelend vind, dus ik stond in een positie om te dreigen... heerlijk was dat trouwens:P )
Eignelijk is het ook niet gek dat hij kapot gaat steeds.. als ik met iemand ga rijden, worden alle bochten bijna handrem bochten, tot in de toerenbegrenzer rijden, en altijd met piependebanden wegrijden... haaa heerlijk een huurauto! :D
We hebben altijd zoveel plezier, en de handrembochten gaan steeds beter!, kan hem nu al recht slippend voor de poort zetten, en op zn ‘The-Fast-And-The-Furious-Tokio-Drift-style’ door elke bocht brengen... vraag me af wanneer ik nieuwe banden nodig heb :P

We hebben afgesproken om binnenkort een keer naar het casino te gaan.. hier is het met echt geld (en niet zoals een carrosel met punten enzo..) dus kan je (op de manier die ik heb) makkelijk geld verdienen :D ... (zolang je er niet word uitgestuurd..)

Maarach, ga nog beetje papiamento-se woorden leren, en dan moet ik weer enigszins aan het werk oid...

Ayo!

Maandag 15 december
Ahh ik ben weer thuis, gelukkig!
Oeps... toch niet,
Dinsdag 3 September
Gister had ik even een kut dagje, wacht, had ik al geschreven..
Euhmm, gistermiddag kwam ik thuis, ging alles weer helemaal goed!..
Na een uurtje in de kruiwagen gezond, gebakken, iets gekweekt te hebben, gingen we even discuseren wat we gingen doen met avond eten. Conclusie: dinsadg pizza dag!.. alle pizza’s voor 10gulden (euhmm, 4euro?.. haha) dus dat deden we uiteraard..
Mark ging ergens anders eten, alain moest overwerken, en sjuul lust geen pizza.. (wat wel?) dus gingen bram en ik weer samen, hoe orgineel... ik had een pizza el passo.. wist ik veel, kreeg ik een opgevouwen pizza... maar lekker dat hij was! (samen met 2glazen water die ik erbij bestald had, beetje pittig!)
Gisteravond naar de movies (bioscoop) geweest, the rocker.. ofsoiets!... lachen dat hij was! Maar vooral hier is hij leuk, als er ook maar 1 grap gemaakt word gaat gelijk de hele zaal luidruchtig meelachen.. echt geweldig!
Owja, bram reed, want mn auto was weer kapot :P.. hoe zou dat nou tog komen? (80over onverharde wegen, elke bocht handrembocht, op je auto staan springen / dansen?) ik zou het echt niet weten :( ... maar hij heeft beloofd dat hij nu goeed gemaakt word, en niet meer kapot gaat (belt was 2x geklapt.. kwam geen olie op ofso..)

Maargoed, ga mn belevenissen nu maar o internet zetten, al ‘lang’ niets van mezelf laten horen...

Ayooo!

hoop dat het geleest heeft...
anders heb je pech :D ..

groetjes, lekker beffen, en vanuit curacao waar het opt moment 24graden is, windstil... tot de volgende keeer! :D

• 03 September 2008 - 18:45

Ma:

Leuk man, zo'n verhaal. Opa en oma zijn hier, dus ik heb het gelijk voorgelezen. Je krijgt van iedereen de groetjes. Déborah, Maddo (heeft hier ook gegeten), papa, opa en oma en natuurlijk van MIJ! Tot snel!

• 10 September 2008 - 08:10

Pa:

Hoi Wes.
    Hier weer een bericht van uit Middelburg (kantoor)
    Alles goed? Hier is het een gekkenhuis(collega zit ziek thuis)maar bijna vakantie.Kan ik ook weer een beetje bijbruinen,dan is het verschil met jou in december misschien niet zo groot.Ik ga nu weer de pad op dus veel groetjes en we horen elkaar snel weer.
    Doeiiiiiiiiiiii
    xxxxxxxxxxxxxxx