het zonnige, curacao! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu het zonnige, curacao! - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu

het zonnige, curacao!

Door: wsly

Blijf op de hoogte en volg wesley

05 Augustus 2008 | Nederland, Oost-Souburg

heerlijk, heb alles opgeschreven wat ik hierop wilde typen, krijg ik de kans om in mn pauze hierop te komen, heb ik het niet bij!, dus nu maar een nieuwe versie uit het hoofdje!

2augustus.
het is half6 je word wakker, kijkend naast je zie je een mooie dame ligen die je komende 2 of 4 maanden niet meer gaat zien. nog even lekker knuffelen nu het nog kan. 6uur we moeten uit bed, aankleden, eten en naar deborah, want die brengt me ook weg. de auto was een lange rit, maar zoals gewoonlijk viel ik elke keer in slaap. aangekomen op schiphol kreeg ik gelijk een vertrouwd gevoel: WTF-AIRPORT, nee dat geeft een gerust gevoel voor je eerste vliegreis!. eenmaal binnen ging alles heel snel, van inchekken tot afscheid nemen enal zat minder dan een uur, en toen moest het ervan komen, afscheid nemen. ik ben daar OH zo goed in (not) dus het een en ander kwam deruit ;). door de duane enal ging ook heel snel, nog de laatste keer flink lopen smsen en zwaaien met de wegbrengers, en daarna kwam het ervan, het vliegtuig in! de reis ging goed, geen geschud of iets, en geen HELEMAAL geen last van mn oren gehad, whoehoe!

aangekomen op het vliegveld merkte je gelijk die 30 graden die op je afkwam. tering wat een hitte! ben er al gelijk aan gewend, het valt wel mee als je er even in zit. aangekomen in het huisje rond een uur of 6 (voor mij al 12uur) gingen mn complex-genoten eten, en ik mn tas uitpakken enzo, tegen 10uur kwamen ze terug en vroegen of ik meeging met de LOKO-BUS, ow wat was dat geweldig!... een amerikaanse schoolbus, zonder ramen, dikke muziek instalatie en met 50-60 man in die bus flink tekeergaan rijdend over curacao! 1uur, voor me gevoel al 7uur, maar ben wel wat gewend van de vic, dus het ging nog... totdat we nog naar mambo-beach gingen, een stuk strand afgezet, met een grote hawai tent int midden, harde muziek en gaan met de banaan!
half5 thuis, even omrekenen met de 6uur tijdsverschil, was het dus voor mn gevoel al weer half11 sochtends!! snel slapen dus.

ZONDAG 3augustus
12uur mn bed uit, heerlijk die rust, heb een beetje zitten niksen en gepraat met de groep, echt gezellige gasten. ow wacht, we waren naar het strand geweest, kontiki beach, hoe toepasselijk! heerlijk gewzommen, gelijk tussen de vissen. (eigenlijk maar 1, een grijze van 2 cm groot, maar toch!!) die avond gingen we kroegen toch doen, happy hour (allemaal cafe's/strandtenten naast elkaar, om het uur andere tent een happy hour) maar wesley was om 5uur (11uur NL tijd) in slaap gevallen op mn heerlijke chill bank tot 10 uur. ging daarna even snel douchen, snacken, wassen en daarna weer naar bed. MET de airco aan, hmmmm :D

MAANDAG 4augustus, eerste werkdag
ging er 6uur uit, en jawelhoor, ik kon er in 1 keer uit! eigenlijk niet, want had mn wekker op 5uur gezet (11uur nl tijd) omdat madelene half12 moest beginnen, dus kon der nog even snel smsen ;), daarna 6uur deruit gegaan, gewassen blablabla ontbijtje gemaakt en 7uur vertrokken naar pererra, hoofdkantoor JAJO waar ik tot 14 aug zit. leuk dagje lekker makkelijk, achter de pc en had op 1 middag 6dingen afgehandeld (&geleerd) waar iemand anders 22van in 1 maand doet, dusja.
savonds, in slaap gevallen! haha die bank nodigd uit om te slapen! daarna weer naar bed en geslapen.
heb trouwens een geweldige digitaletv kast oid, 400+ zenders, en bijna 40 film zenders!, dus altijd ene filmpje als je wilt chillen.

DINSDAG 5augustus
heb gekeken op mijn oorspronkelijke stageplek, de BIB (BetonIndustrie Brievengat). geweldig, lekker warm, leuk projectje, het bevalt me wel daar!. ga nog werken tot 5uur, daarna naar huis en dan gelijk madelene bellen, mis haar toch wel een beetje (erg), maar gelukkig smsen we, en straks bellen blablabla :D
als het allemaal doorgaat ben ik in oktober HEEL blij, verlang daar zo naar.

naja, tot de volgende keer, en als ik een kabeltje heb gekocht voor mn camara (JA VERGETEN) dan zet ik fotos onder mn volgend bericht!

ps: internet cafe, 3gulden per uur, 1euro = 2.75gulden. GEWELDIG! (zit nu op mn werk btw, heb het van horen)

groetjes, en de ZONNIGE groeten vanuit curacao!






mis het thuisfront wel :(

  • 05 Augustus 2008 - 18:13

    Liekk:

    Leuk om wat van je te lezen!!
    Blij dat je het naar je zin hebt en van het mooie weer geniet! Hier is het weer natuurlijk niet zo goed marjaa..
    We denken wel aan je en leuk dat we je zo kunnen volgen..Hoop snel weer wat van je te lezen..
    Have funn!!!

    xx. Robinnn & Liekkk (A)

  • 05 Augustus 2008 - 20:16

    Deborah:

    hey broertje! ik heb je verhaal net gelezen en ben blij dat je het zo naar je zin hebt! ben tch wel een beetje jaloers......vooral veel zon naar hier blijven sturen! zoals beloofd zal ik morgen de krekels halen :-)dit gaat ma ook leuk vinden...succes daar verder en ik laat snel weer iets van me horen! dikke kus je zus x

  • 05 Augustus 2008 - 22:03

    Pa En Ma:

    Hai Wes,

    Fijn om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt. Ook leuk dat je toch iets op deze site doet! Morgen moeten wij weer mee doen aan de play-back, dus ben al een beetje zenuwachtig. Wij hopen snel weer iets van je te horen. Nog veel plezier en geniet ervan!

    Groetjes en xxx van Pa en ma.

  • 06 Augustus 2008 - 10:59

    Sandra.:

    Hoi Wes,

    Leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt...
    Ik zou echt gek worden van die hitte. Het is hier nu ook 30 grd en je Pa en Ma moeten zo playbacken, pffffff...
    Wij blijven nog een weekje in Zeeland en dan moeten de kids weer naar school en zit het er weer op...
    Heel veel succes met je werk daar en geniet van je vrije tijd, voor je het weet is het weer voorbij.
    Groetjes Sandra.

    Ook van René, Bo en Job.

    Doei doei.

  • 08 Augustus 2008 - 20:30

    Maddo:

    Wat ben je toch een schatje..!!

    love you, kuf en kus..!!

  • 09 Augustus 2008 - 20:49

    Jermaine Taniwel:

    Euy Wesley

    Ik Hoor dat alles goed met je gaat, bij ons gaat ook alles goed hoor.
    Ik ben nu al benieuwd naar alle verhalen die je over Curacao hebt te vertellen.
    Hopelijk blijf je het naar je zin te houden.
    veel succes met je werk daar, Heel veel sterkte en Het gaat vast een geweldige tijd worden in Curacoa (h).

    Van De Buurtjes !! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

wesley

creatief, spontaan en altijd zin in een uitdaging! werkt om te leven, vooral om plezier te maken tijdens alles, maar voornamelijk uitgaan!

Actief sinds 21 Juli 2008
Verslag gelezen: 325
Totaal aantal bezoekers 10810

Voorgaande reizen:

02 Augustus 2008 - 15 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: