internet cafe - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu internet cafe - Reisverslag uit Oost-Souburg, Nederland van wesley speijkers - WaarBenJij.nu

internet cafe

Door: wsly

Blijf op de hoogte en volg wesley

09 Augustus 2008 | Nederland, Oost-Souburg

zit nu in een internet cafe, tis allemaal echt super hier...
3.50 GULDEN per 45min.. is ongeveer 1.50 euro... spotgoedkoop...
net als alles eigenlijk!...

heb het echt naar mn zin, mis alleen wel bepaalde mensen.. nogsteeds...

zit met 3andere jongen, straks komt de 4de... we zijn van plan om met zn 4e (ik, bram, mark en sjuul dan) omstebeurt voor elkaar te koken, vrijdag zaterdag en zondag iets halen... kosten beetje drukken op die manier, en lekker gezellig!!!...
dit berichtje is eignelijk alleen om snel alle fotos op internet te zetten... dus bij deze komen er een paar fotos aan...
onderandere van mij, maddo, annelieke, robin, mn autotje!!!, enz enz enz :D

dikke kus aan die bepaalde personen..
(L), jou ventje (K)

edit: hier gaan fotos langzaam... voor alle fotos moet je op mn hyves zijn :) ... w-slyyy.hyves.nl

• 10 Augustus 2008 - 17:05

Pa En Ma,:

Hoi Wes,

Leuk, die foto's!
    Goed van je, die auto. Kun je lekker een beetje rondtoeren.Ik ga nu de foto's op hyves zetten en zal dan gelijk een berichtje maken, zodat iedereen dat ook weet.

Groetjes van Pa en Ma.

ps. Tot msn's

• 10 Augustus 2008 - 17:21

Ben:

heej makker!
    khoop dat je het daar een beetje naar je zin hebt maar alsk het zo allemaal lees lijkt het van wel :d

kdenk dak wa ga sparen en dak een weekje afkom héhé

ale veel plezier nog en ik kom geregeld nog wel eens kijken
    xxx

• 11 Augustus 2008 - 12:10

Mariska:

Hey Wes,

Leuk dat je het zo naar je zin hebt! Voor mij is alles nog ver weg maar vind het ook al spannend. Vind het leuk om jou belevenissen te lezen. Nog een hele fijne tijd daar!!!!

xxx Mariska

• 11 Augustus 2008 - 14:47

Pa:

Hoi Wes,
    Hier een bericht van mij via kantoor in Middelburg.
    Vandaag weer begonnen,valt niet mee deze eerste dag na drie weken vakantie.
    Heb jou site bij mijn favorieten gezet dus iedere dag even kijken hoe het met jou daar in het zonnige Curacao gaat.
    Groetjes en veel (werk)plezier daar.
    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 13 Augustus 2008 - 20:41

Anja En Kees :

hee wesley,wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt,wij wensen jou een fantastische tijd daar,geniet ervan en oudoe eeh